woensdag 25 juni 2014

Dag 32

Zoals ik onderweg moeite had om de fiets planning vast te houden, zo lukt het me maar niet om "bij te geraken" met m'n blog. Het zijn een paar vreemde dagen nu zo in Tromsø. Eigenlijk bevalt dit toeristje spelen me ook wel. Maar het is of nu ineens alle vermoeidheid van de afgelopen vier weken er uit knalt. Vanmorgen wekker afgezet en voor het eerst in vier weken uitslapen. Als ik er om 10.00 toch uit kruip is Valerio bezig met inpakken. Ik stel het ontbijt nog even uit om hem uit te zwaaien. Maar zo vlot gaat dat niet. Hij wil eerst weten waar hij naar toe gaat en waar hij kan slapen. Maar zijn laptop doet het niet. Dan is de verbinding slecht. Op de telefoon wil het ook niet. Het is na twaalven als ik hem uitzwaai. Dan ga ik maar brunchen. Bloggen en de boel een beetje opruimen. Ik wil toch nog wat doen. Er gaat een kabelbaantje een eindje omhoog en ik heb gehoord dat het uitzicht daar mooi is. Ik ga proberen of ik zonder de hulp van die kabelbaan met de fiets boven kan komen. Maar als ik het paadje zie waar ik dan langs zou moeten gaan besef ik dat dat niet gaat lukken. Dan maar met de kabelbaan. Over het uitzicht is niets te veel gezegd. Ik tref het enorm met het weer. Mag ook wel een keer. Paar kleine wolken, maar koude wind. Mooie plaatjes schieten. Terug naar de camping. Eten maken. Na het eten proberen of ik bij kan komen met de blog. Maar een stel uit Didam in de achterhoek heeft Hengelo op mijn HIJC jackje zien staan. En voor ik het weet zit ik bij ze in de camper achter een biertje. Daarna douchen en slapen.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie plaatjes. Lekker slapen laatste nachtje op de camping. Goede reis morgen.

    BeantwoordenVerwijderen