zaterdag 31 mei 2014

Dag 8, 'k kan wa huuln...

Vandaag begon na een gezellige avond met Hans und Ilona, gevolgd door een slechte nachtrust. Vanmorgen samen met dit gemutliche duitse paar ontbeten. Nou ja, ik sla een liter vruchtenyoghurt achterover, dat lukt bij mij zo 's morgens toch het best. Een duitse kop thee gaat er vlot achteraan. Dan opbreken. Op het moment dat ik weg wil fietsen begint het aardig te regenen. Dan maar even wachten, kan ik onderwijl m'n zweedse telefoonkaart opwaarderen. Dat lukt. Verslag dag 7 afmaken, was door de gezelligheid ook blijven liggen. In de jeugdherberg bij de camping wordt ontbijt geserveerd, ik grijp m'n kans en mag tegen betaling mee eten. Scheelt straks een stop bij een bakker. Hans en Ilona fietsen intussen vast weg, veel regen valt er niet meer. Een minuut of 10, 15 later stap ik ook op. En nu ik zit te typen kan 'k wa weer huuln, heb ik een uur tijdens de was zitten typen, moet ik even wat anders doen, heeft de telefoon driekwart van m'n verslag gewist. Bah. De rest in het kort dan maar. In een onweersbui zeiknat geregend. Regenpak willen aantrekken, in de tas een fles met water kapot, alles zeiknat. Fototoestel, regenpak en  nog meer. Naar de eerstvolgende camping om de boel te reorganiseren. Daar ben ik nu. Wassen, eten, slapen. Morgen hoop ik betere berichten.

4 opmerkingen:

  1. Dat was een baaldag. Maar nu lekker slapen en morgen met frisse moed weer verder. Knap wat je nu al gedaan hebt. We doen het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet zo leuk! Maar nu lekker slapen , morgen gaat het vast beter !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo leuk gisteren. Vandaag beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zet 'm op kerel! 't weer wordt beter!

    BeantwoordenVerwijderen