maandag 14 april 2014

Hoe het allemaal begon

Ooit (meer dan 10 jaar geleden) zat ik met vrienden en familie mijn verjaardag te vieren. Dat doe ik al sinds mijn geboorte op 21 juni. Dat is namelijk de dag van mijn geboorte, dus mijn verjaardag. Er werd natuurlijk weer eens aangehaald dat ik toch maar geluk heb met mijn verjaardag, die steevast op de langste dag van het jaar valt. Toen heb ik (wellicht in wat benevelde toestand) geroepen dat ik mijn 50e verjaardag op de Noordkaap zou gaan vieren, om eindelijk eens 24 uur licht op mijn verjaardag te hebben, en dat ik daar fietsend naar toe zou gaan. De volgende dagen (weer helder) begon ik te beseffen wat ik had geroepen, en bedacht dat het eigenlijk toch best een gaaf plan was. Alleen was het allemaal nog heel ver weg, en kon er nog van alles gebeuren...

1 opmerking:

  1. Wouter we wensen je heel veel plezier en geniet van alles en we hopen dat je op 21 juni je doel bereikt. Groetjes Jelko en Anja

    BeantwoordenVerwijderen