dinsdag 29 april 2014

Gezondheid en geplande route

Mijn gezondheid laat te wensen over. Ik hoest nog steeds flink waarbij bij tijd en wijle wat maaginhoud mee komt. 's Nachts slaap ik bij de gratie van 2* de maximale dosis Codeïne, aangevuld met paracetamol. Hier wordt ik niet vrolijk van, ik denk dat de Noordkaap inmiddels een heel eind weg ligt. Vanmorgen bij de psychosomatisch fysiotherapeut geweest, zij moedigt mij alleen maar aan om wel te gaan. En ik heb hier inderdaad meer dan tien jaar naar uitgekeken... Voor mezelf heb ik het einddoel, de Noordkaap, inmiddels "flexibel" gemaakt. Het zou mooi zijn als ik er kom, maar ik ga mezelf geen druk opleggen. Het hoofddoel is nu vier weken lang lekker fietsen, en alle dingen loslaten die me hier dagelijks zoveel stress bezorgen dat ik er ziek van wordt.

De vertrekdatum blijft dus staan op 24 mei (a.s.), 8.00 in de morgen.
De route die ik heb gepland is automatisch gegenereerd, de praktijk leert dat ik dan nog wel eens verrassingen tegen zal komen, zoals wegen waar je niet kunt of mag fietsen. Toch heb ik hier wel een goed gevoel over, en denk ik dat ik deze route grotendeels ga volgen. Je kunt met het kaartje schuiven en in/uitzoomen, dus er hoeft geen detail verborgen te blijven. Onderaan het kaartje kun je klikken op "grotere kaart weergeven", in het scherm wat dan verschijnt kun je de route per dagetappe bekijken. Maar, zoals ik al schreef, ik laat als het niet lekker gaat ieder tijdschema los. Ik zou dus zomaar een paar dagen achter op schema kunnen raken.


Grotere kaart weergeven

1 opmerking:

  1. Ik ontdek net iets leuks; als je op een bepaalt punt op de route klikt komt er een popup met het etappe nummer. Je ziet dan dus op de hoeveelste dag na vertrek ik daar hoop te fietsen. Of dat ook zo is......

    BeantwoordenVerwijderen